mycket att säga

Jag får ännu en gång ursäkta mig för den ytterst dåliga uppdateringen. Jag sover inte så ofta hemma därav är det lite tjärvt från min sida med bilder och annat. Men har faktiskt några bilder på lager hemma från gårdagen då jag plus min kära familj och släkt befann mig i göteborg. Först på en jättegod indisk restaurang och sedan bergakungen för att se avatar 3D. Har ju hört en del från olika människor och dom flesta älskar rent utav denna filmen. Jag kan säga såhär, det var inte den bästa filmen jag sett men alla detaljer och allting annat var hur bra gjort som helst. Älskar verkligen nätterna i skogen eller ah på den andra planeten. Idag så sov jag länge vilket var jävligt skönt. Hade lite problem i morses med illamåendet så det blev inga skola. Det sköna är att vi bara har en lektion på måndagar. Vilket dock är svenska och jag lär la få en moralkaka av Lars på utveckligssamtalet imorgon. Sen mötte jag i vilket fall som helst upp Johanna då vi sedan drog vidare hem till mig för att hämta lite grejer och ta en dusch osv. Till min stora förvåning kom pappa även hem med en ny bil. Haha, han och sina jävla impulsivköp säger jag bara. Men roligt var det iallafall! Nu ikväll har vi kollat på en skräckis med Johanna och Frans vilket var lika trevligt som alltid. Nu hade jag faktiskt tänkt mig att krypa ner bredvid min nallebjörn i sängen innan han somnar ifrån mig. Fast iof är det inte helt fel att ligga och titta på honom när han sover. Han är ju trots allt världens sötaste!

Men imorgon ska jag bannemig slänga in bilderna och allt såntdär så kika in då vettja.
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0