söta lilla rara underbara sara





Nu sitter jag här och saknar Sara som lämnade mig för ett tag sedan. Vi har haft en mysig natt tillsammans i min goa säng som jag knappt har sovit i dom senaste fyra veckorna. Igår innan vi skulle sova lyssnade vi på ljudbok, eller vad man nu ska kalla det. Massa barn sagor, några av er kanske känner till "upp och hoppa morfar prosten". Så jädrans mysigt att lyssna på. Fan vad vädret suger förresten. Finns ju inget att göra mer än att sitta inne och uggla framför datorn. Nu går jag på antibiotika också, både bra och dåligt. Förhoppningsvid försvinner urinvägsinfektionen men å andra sidan så kan jag lätt bli sjuk nu eftersom att medicinen försämrar imunförsvaret. Det gör också så att jag kan få tillbaka urinvägsinfektionen gång på gång. Som jag fick förra året, och det var fan ingen rolig period asså. Jaja, nu får vi iallafall hålla tummarna för att den vill lämna min kropp en gång för alla, annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Nu hade jag tänkt att sätta på ett avsnitt av vampires diare! Jag ska verkligen försöka att slänga in ett inlägg till senare. Har tappat bloggandet lite, och det har jag fått höra också. Nej men sköt om er dårå!

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0