mysigt med spöregn?



Hallåååååååååååååjjjjj.

Nu vart det ett tag sedan igen, jag är dålig på det här med att lova saker känner jag. Men jag SKA bli bättre, och tro mig! haha. Sitter här i Andreas stora goa tröja och myser. Gårdagskvällen ägnades åt jobb. Stod i baren på ett bröllop för andra gången, lika nervöst som sist. Men dock jävligt kul! Fast att det var ett äckel som stötte på mig litegrann. Så klockan ett på natten fick jag äntligen kila hemåt. Idag vid ett tiden mötte jag upp Andreas i stan för att sedan gå hem till honom. Sedan skulle han och dom andra killarna spela fotboll, då drog jag och johannisen bort till kick planen för att titta på. Nu på kvällskvisten kom det ju förövrigt en jävla regnskur som jag och johanna traskade igenom med mitt lilla paraply, det var sjukt mysigt måste jag säga. Tills blixten kom och jag fort som fan slängde iväg paraplyt (det sägs ju vara farligt att gå med paraply när det blixtrar). Nu är jag så äckligt godis sugen så funderar på att gå ner och käka en till tårtbit.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0