allting börjar om







Shiiiiiiit nu var det ett tag sedan sist. Ett bra tag sedan också!
Liza har sagt att jag måste börja uppdatera så gör det lite för hennes skull
och lite för min egen. Bara för att det är skönt att skriva av sig ibland. Nu
sitter jag och lyssnar på Daniel adams-ray, himlans ovanligt.

Det har hänt rätt mycket sen sist. Jag har fått magproblem som vägrar att
ge sig av. Doktorn säger att det är magkatarr men det tror varken jag eller
någon annan på därför måste jag söka upp en ny läkare.

Jag har varit på Håkan! Känslan av att höra hans röst på ett fullsatt scandinavium
är nog rätt obeskrivlig. Har filmat en massa så ska försöka lägga upp lite klipp. Synd
bara att jag förstör klippen igenom att sjunga med precis vid micken. Haha sånt som
händer!

Johanna min älskade har tagit körkort och vi har varit ute på en hel del äventyr
speciellt igår. Jag moonade från bilen, fia beställde mc donalds mat på italienska,
jag frågade några desperat om ciggaretter, jag försökte röka en ciggarett på 1
minut och jag körde en runda med bilen utan att ens ha gått en ända körlektion.
Allt detta för att vi körde dares. Haha så inget som jag brukar göra i vanliga fall!

Nu tänkte jag strax göra mig i ordning. Brukar hjälpa när man är deppis.
Jag är bara helt slut och har en massa sånnadär dumma tankar.
Från och med nu ska jag börja blogga mer och mer. Kan hända att jag skaffar
mig en ny blogg så att jag kan blogga ifrån mobilen. Hehe!

KramizzZar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0