riktig myshelg


mina nya kängor som jag köpte i fredags 

min finis och en massa gott 

posar i bilen mot göteborg              

fia hittade en grymt snygg mössa 

mina inköp +fars-dag presenter som inte syns på bild


Ja, såhär har min gårdag och dag sett ut. Igår gjorde jag och Andreas
en brakmiddag som bestod av potatisgratäng, kycklingfilé, två olika såser,
en barkis (ett bröd), vin och julmust. Vi skulle ha avslutat kvällen med en
fet godispåse som vi också hade köpt men vi var alldeles för mätta. Så den
passar jag på att äta upp nu när Andreas spelar match, hihi.

Idag har jag och och fisen besökt stora staden. Köpte en gosig stickad kofta
och en enkel svart oversise t-shirt. Fia köpte en dösnygg klänning som jag inte
hann ta kort på! Nu sitter jag alldeles ensam hemma, båda föräldrarna jobbar.
Jag som skulle ge pappa presenter på sin dag. yeye.

HAA DEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0