änglagård


Nu sitter jag och fryser som ett as. Speciellt om mina händer. Dom är
alltid iskalla. Undra varför? jag brukar säga att jag är kallblodig. Fast
då hade jag väl varit varm hela tiden? Esch, whatevahhh.

När jag slog på TV:n förut så började precis änglagård så jag bänkade
mig och satt och kollade på hela filmen. Den var faktiskt bra! Hur snygg
är inte Helena Bergström i denna filmen då? Shit vad jag snackar om
snygga tjejer hela tiden. Ni måste ju tro att jag är lagd åt andra hållet.
Det är därför jag är tillsammans med Andreas. Näe, men serrri hon är
jättefin. Sen måste jag även påpeka att fan vilken läcker stil hon har i
filmen. Värsta fashion som Andreas hade sagt!

Nu ska jag hitta någon som vill kvällsfika, för det är jag sjukt sugen på!
Kisssssssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0