killing loneliness

Ligger i min stora tomma säng. Stirrar mest upp i taket, då jag inte tittar på datorn.
Är svinhungrig men för lat för att gå ner för trappan. Vet inte ens vad jag skriva.
Det är liksom jobbigt att göra ingenting också, man blir trött utav det. Funderar lite
på saker och ting som just nu svävar runt i mitt huvud. Hur dödar man ensamheten?
Rätt lätt svar egentligen. Hitta på något kul som mamma säger. Men om man inte
orkar det då? Om man känner för att ligga i sängen med skön musik. Då hamnar
man ju med ensamheten. Musik är nog den bästa räddningen om man tänker efter.

Nu tog det stop igen. Vet inte alls vad jag ska skriva om. Att jag är deprimerad
för en stund kanske. Min "farfar" alltså min farmors man är svårt sjuk och kanske
inte kan fortsätta leva. Det gör mig ledsen. Att farmor som är världens finaste
människa är ledsen. Såklart att jag är ledsen för olles skull också. För han är
också en väldigt fin människa. Ibland önskar man att man kunde trolla. Men jag
antar att döden är en del av livet, eller det är det ju. Om man bara kunde ändra på det.

Kanske skulle man sätta på en film? En sån film som får en att gråta. Bara för att.
För att få iväg lite av problemen. Äsch, vad vet jag. Nu sticker jag iallafall.

Förresten så låter jag som världens bittraste människa, men det är jag inte.
Jag brukar vara glad!

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0