riktig jäkla höst

Tjenamittbena.
Nu har hösten kommit på riktigt, vad ska man tycka om det då? Ganska mysigt
samtidigt som det är äckligt kallt och lilla jag blir en istapp så fort jag går utanför
dörren. Måste införskaffa en ny och gosig vinterjacka. Men när man väl hittar en
så finns den såklart inte i min storlek. Hur kul ä dä? Men iallafall så ska jag till
göteborg någon dag i veckan, innan helgen är slut. Man vill ju inte frysa ihjäl.

Idag har jag och min käraste varit ute på piren vid plajan. Där vi gosade lite.
Ser att det ligger en chipspåse inne i vardagsrummet, hade nästan glömt av den
och blev plötsligt skit sugen på chips. Men först blir det ostmackor med oboy.
Sen bär det av på match i isahallen. Ska ju bli ett troget fan! höhö.







Det är kärlek rakt igenom, bara så ni vet.
Puss på min fina Andreas och på alla andra där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0