tiden går fort när man har kul

Ja, hur lång tid sen var det jag bloggade egentligen? Jag orkar inte titta efter men det
var ett jävla tag sen iallafall. Just nu sitter jag hos Andreas (ovanligt). Vi har precis
geggat in oss i chokladansiktsmask, så nu ska vi bli fräscha och fina. Nu hör jag att
Andy blandar oboy. Suget har nått mig också så kommer inte att bli så långvarig.
Helgen har mest bestått av pardäj. I fredags satt jag, Johanna, Julia, Mikkan och
Mathilda på ambrosia innan vi begav oss till frid&fröjd. Haha var faktiskt roligt trore
eller ej. I lördags drog jag, Johanna och Emelie in till gothenburg för en festlig kväll
med Andreas och hans jobb. Det blev SOHO. Dom har nämligen dragit igång med
nattklubb. Var helt okej ställe trots alla bratzzzzzz.

Jahaopp och i söndags så åkte
jag, mamma, pappa och andreas in till göteborg för att hälsa på Olle som är ligger
på sjukhus men efter alla omständigheter är mycket bättre. Sedan åkte vi och
plockade upp farmor för att åka och käka thai/indisk mat. Efter det styrde färden
mot delsjön där vi åt glass och gick en promenad. Avslutade kvällen med film,
dipp och chips. Ett bra slut på min och Andreas fem månaders dag ♥

Nu sitter jag och är lite förvirrad. Jag vet nog inte riktigt själv vad jag har gjort.
Men vafan, det är ju bara lite hår right? eh....







såhär ser vi ut med bajs i ansiktet. hehe
älskar min korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0