ungdomen brinner ge mig eld


Igår befann jag och min kära oss på hardrock café i göteborg.
Det var nog rätt impulsivt får jag väl säga, men tillslut hamnade
vi där helt enkelt. Jag åt lax med potatismos, väldans gott. Medans
Andreas åt nachos men en herrans massa mumsigt på. Är så glad
att jag har träffat Andreas. Tyvärr fick jag inte honom på bild så ni
får helt enkelt nöja er med en bild på lilla mig.

Skolan idag har varit förbaskat seg men jag och Cissi har haft rätt
kul åt allt och ingenting. Typ som på stan efter skolan när jag var
så farligt nära på att välta ett stort ställ med smycken och jag gick
ut från affären med svansen mellan bena. Rätt jobbigt läge det där
asså. Sedan tog vi en snabb fika på gårds också.

Nu då? Nu sitter jag och fördriver tiden med att sjunga högt och falskt.
Mamma ropar något om att jag ska vara tyst, har aldrig hört det ordet
förut vet inte ens vad det betyder. När Andreas slutar träna hockey
ska jag bli upphämtad av honom för att åka hem till hans lya och leva
loppan där istället. hohohii! Är på riktigt bushumör just nu.


Såhär såg jag förövrigt ut idag för er som känner att ni
bryr er lite.
Nu drajvar jag min väg. HARE GÖTT DÅRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0