en funderare

Godmorgon allihopa där ute i det underbara vädret!

Älskar att vakna upp av solen skiner, man blir så mycket piggare
och possetiv. Kan även vara för att jag ligger min otroligt goda
marabou mango. Nu känns det verkligen som vår, hoppas bara
att det fortsätter såhär. Annars vet jag en som blir olycklig.

Har bara legat i min säng och funderat på allt som komma skall.
Tänk vad spännande allting egentligen är. Studenten, balen, sunny
beach. Tänk vad fort tiden kommer gå. Snart har liksom vi gått ut
skolan. Shit pommes. Håller på att kika på lite sommarkläder som
måste beställas. Känner att det börjar bli dags att förnya garderoben
lite. Ska bara snacka ihop mig med mamma först, haha!


Laterooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0