lovlovlovlovlovlovlov




Jag är ju bara för snygg just nu alltså..
Har precis vaknat efter tre timmars powernap. Det satt riktigt bra! Har
lov nu också vilket inte heller är fy skam. Nu kan jag alltså sova hur
mycket middag jag bara vill och vara uppe hur länge som helst på nätterna.
Nej, nu pratar jag lite ur nattmössan. Det är bra att hålla sig till rutiner,
det säger pappa iallafall.

Hade endast en lektion idag så därför tänkte jag redan igår att jag inte
skulle gå till skolan. Men så ringde Johanna och tjatade lite och då var
jag klar på 20 min. När Johanna plockar upp mig så ringer Agnes och
berättar att våran ända lektion är inställd. Åh blev så jädrans glad då
när man äntligen hade pallrat sig upp ur sängen. Men vi åkte iallafall
till media en sväng och gjorde klart radioprogrammet som skulle varit
inne för en vecka sen typ. Duktiga som vi är!

Nu ska jag sätta på en bra film och gosa ner mig i sängen igen.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Amelie

Kolla in min bloppis med priser från 30 kronor!

Mvh [email protected]

2011-02-10 @ 14:57:17
URL: http://keilema.blogg.se/
Postat av: Lucas

Trevlig blogg du :P

2011-02-10 @ 15:00:05
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0