bättre självkänsla

Är något som jag verkligen måste skaffa mig. Det märkte jag särskillt
idag på engelska lektionen. Jag hatar engelska! Kan vara det värsta ämnet
jag har. Jag är rädd för att säga fel eller att prata på ett annat språk.
Jag tycker iallafall att det är jobbigt liksom. Sen svarade jag helt rätt på
en fråga och då blev jag genast lite mer säker i mig själv.
Det fick mig faktikt att börja tänka lite på att kanske åka utomlands efter
studenten eller göra något som har med engelskt språk att göra.
Man övervinner sin rädlsa genom att besegra den liksom. Så hade ju varit
toppen.

Nu kommer mamma alldeles strax och hämta upp mig. Måste verkligen hem
och plugga. Som sagt så har jag bestämt mig för att lägga i stort sätt all min
energi på skolan nu det lilla som är kvar. Önskar att jag hade tänkt så lite
tidigare men det är inte mycket att göra åt saken nu.

Jag vill inte att detta ska bli något långt och tråkigt inlägg så därför slänger jag
in lite bilder från skolan och sådär. Senare ska jag berätta om min och lizas tripp
till stockholm!





Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0