jag säger bara *suck*

Har suttit i princip hela jävla dagen med photoshop och bloggen. Har
grejjat fram och tillbaka. Läst om hur man kan göra och ändå så ska
det strula för mig. Jävligt värt att ha lagt ner 20 timmar på det. Blev
så jädrans irriterad så jag tog bort allt. Så nu är den sådär perfekt
vit och opersonligt, vilket jag tycker är jätte roligt. Eller? Får väl ta
och fixa till det ordentligt en vacker dag (lär dröja).

Nu ska jag alldeles strax spraya på lite quit night på kudden och
somna in. Ska ta tåget imorgon vilket kommer suga rejält. Dom
är la sena som vanligt. URK!





Nu ska jag alldeles strax försöka sova. Om det nu går med tanke på
att jag tog en powernap på 3 timmar.. farväl så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0