vår fina huvudstad

Jag skulle ju egentligen skrivit om vårat besök i stockholm igår. Men
eftersom att jag hade en massa annat att fixa med så blev det icke
så. Iallafall så åkte jag med Liza upp till stockholm på fredags morgonen.
Det började med att vi gick och lämnade av våran packning i den otroligt
fina lägenheten som vi fick låna utav Lizas syster. Den var helt perfekt för
oss två! Man gick av vid slussen om man åkte tunnelbana. Vi åt god mat
hemma hos hennes bror och hans flickvän på kvällen. Tacos, funkar alltid!
Fredagskvällen slutade dock rätt olyckligt. Jag fick salt i ögat och hade innan
det klappat en häst. Och det var ju dumt gjort med tanke på att jag är sjukt
allergiskt mot speciellt hästar. När saltet hade landat i ögat satte jag igång att
klia nått så in i norden och det slutade med att jag inte såg ett skit på ena
ögat. Vaknar upp på morgonen helt naken och halvt blind typ. Haha!

Dom andra dagarna strosade vi mest runt på stan, shoppade och drack
rätt mycket vin. haha! Vi testade även på tacobar som var en riktig
besvikelse. Det var illa asså! Vi åt även en sjukt god middag på vapiano
som jag verkligen kan rekomendera. Det ligger i gamla stan. Och dom
gör maten precis framför ögonen på dig, himlans käckt.

Vi besökte även riksmuseét för att samla ihop lite vuxenpoäng. Det var
inte alls så roligt som vi hade förväntat oss. Men ändå!








Såhär så jag ut när jag vaknade på lördagsmorgonen..


Senare på dagen såg det ut såhär. 







Ja, typ så såg våran tripp till stockhom ut. Tack Liza för 4a underbara
dagar. Var riktigt gott att komma bort lite. Pussssssi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0