hejhej beslutångest





Sitter och posar framför camen. Jättekul på en fredag.
Nej men är ruggigt trött så jag funderar starkt på en powernap, men
man vet ju vad det leder till. En powernap på 4 timmar är ju ingebra va.
Sedan sitter jag med världens beslutångest också. Ut eller inte? Ut eller inte?
Ut eller inte? Ut eller inte? Ut eller inte? that's the question. Det tjatas från
alla håll och kanter men jag kan själv inte bestämma mig. Har bett Andreas
köpa lite vin iallafall.

Jag sitter även med världens jävla ångest, precis som igår. Över allt och inget.
Mår bara psykiskt kasst. Tänker väl för mycket som vanligt. Så nu ska jag sova
för då behöver man ju faktiskt inte tänka. So long bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0