underbara hemmakvällar


Har lagt ansiktsmask, peelat hela kroppen, målat naglarna och allt det där
tjejiga ni vet. Har även precis sett klart på hämnden. Satan vilken bra film
asså. Persbrant är ju såklart ett plus. Har även hunnit gå på bio med mami,
vi såg på "hur många lingon finns det i världen?" Så jädrans rolig. Kan dock
varna för känsliga scener, jag kunde fan inte sluta lipa. Så typiskt mig va!

Nu ligger jag och är alldeles för varm om fötterna, sjukt störande. I-landsproblem..
Nej men jag hade faktiskt tänkt att invänta john blund strax. Är riktigt trött efter
en grymmis kväll på mangiamo igår. Vad sitter bättre en hemmakväll med
far och mor då liksom? rätt svårslaget.

Ha det fint hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0